Fräsch!?

Åh jag känner mig så jäkla ofräsch! :(
Sitter här helt skabbig med mjukisbyxor och sovtröjan men en tofs på snedden.
snyggt va?

Jag vill typ klä upp mig, sminka mig, fixa håret och bara känna mig fräsch för en gång skull!
Jag vill dricka vin med mina vänner och skratta och prata och bara ha så jäkla kul!
Och på Lördag ska jag dricka vin, så är det bara!!
Då ska jag klä upp mig, sminka mig och fixa håret snyggt, så jag för en gång skull känner mig fräsch!
Det börjar bli för mkt blod i vinomloppet nu känner jag ;) haha.

Men innan dess får jag väl se skabbig ut..
usch för det här :(

Nu klagar jag väldigt mkt, jag vet!
Men vad tusan ska man göra när det går så himla bra för mig hela tiden?! (inte)

har gjort lite det jag sa att jag skulle göra idag..
vilat och stekt pannkakor.
Nu är det bara plugget kvar då.. suck :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0