Fotboll och Toast!

Det var riktigt kul att gå på Degerfors matchen idag, härligt väder fick vi med på köpet ;)
Det var en kul match att titta på, var spännande! Gött med vinst också för Degerfors, härligt!
Men dock måste jag klaga lite.. ärligt talat, det var hemma match men Hammarby klacken hördes mkt mkt mkt mer än vad Degerfors klacken gjorde! Det fanns ju knappt någon degerfors klack liksom :O Det tyckte jag var ritkigt dåligt! Bortalagets klack ska väl inte höras mer än hemmalagets eller?? :O nej nej, skärpning!

Gick in och hälsade på Erikas mamma och CO också. Då berättar hon att hon har gjort sig till och gjort en stor sallad, har sökt på internet efter ett nytt recept på toast och så kommer hon på att dom inte har någon smörgåsgrill, haha bra där! Erika och jag höll på att bryta ihop! Men hon tog våffelgärnet istället, det gick lika bra det! Hon hade hittat ett recept på ICA.s hemsida tror jag? där det skulle vara majonäs blandat med creme fraich, röd lök, gul lök och rom. Och så ost och skicka förstås. Erikas morsa var så osäker hela tiden, och vi höll på att dö av skratt :P men det där var man ju bara tvungen att testa! Och det var hur gott som helst!! det ska jag och Erika göra här hemma på fröding någon dag! Så vi stod och skratta och håna hennes mamma i onödan, för gott var det :P

har varit och intervjuat mamma också nu under kvällen.. gick väl sådär :P jag har ju som sagt inte kommit in i skolan än, så jag är inte så engagerad. Så det blev inte direkt många frågor!

ska upp 7 imorn bitti. Har inte  varit inne i skolan sen Maj senast, hur ska jag orka??
Och då ska jag bara träffa studiegruppen också och prata om dessa intervjuer, och jag ska även fråga om schemat och andra uppgifter eftersom jag inte var med på kursstarten.
Men jag kanske borde gå och lägga mig nu?? För om jag känner mig rätt så kommer jag inte somna på ett bra tag heller.

Hoppas ni har haft en bra Söndag! Vädret har ju varit kanon så hoppas ni har vistats ute en del ;)

Natti Natti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0