Första skoldagen!

Idag blev det att kliva upp 07, det var inte roligt.
Vaknade 4 inatt och hade spräng ont i halsen!! kunde knappt svälja! Men det var bara att försöka somna om för till skolan skulle jag, så var det bara.

När klockan ringer så ville jag inte alls upp, och halsen gjorde lika ont då. Men bara att pallra sig upp.
Träffade min studiegrupp vid 9, och vi började med en uppgift som vi har, eller vi planerade hur vi skulle redovisa den som vi ska göra imorgon för klassen. Tror det kan bli kul :)
Det handlar om att vi alla i gruppen har intervjuat olika personer i olika åldersgrupper mellan 20 och 70 år. Jag fick 50 år, så jag intervjuade mamma :) Vi skulle fråga saker om specialpedagogik, hur det var när dom själva gick i skolan inom det? och om det var något särskilt som var avvikande just på den tiden? Det var riktigt kul och intressant att höra alla andras intervjuer också :) så imorgon ska vi redovisa detta, och vi ska göra rollspel :P kan bli lite kul ;)

Blev en lång dag idag i skolan, kom hem 15.30, och då åkte jag och mamma direkt till Örebro. det blev Ikea och Rusta. Jag köpte två muggar som det är en dyng fin grön färg inuti (Linnea det är dom som du också köpte) ;) Stensnygga!! :P sen köpte jag en ny badrumsmatta eftersom min typ är grå!? :S Och på rusta så blev det Mia skäringers bok: Dyngkåt och hur helig som helst, och strepsils (för min hals dör typ snart)

Kom hem nu 19.30 och då var det bara att ställa sig och laga matlåda tills imorgon.
Sen har jag bytt patron i min skrivare, så nu har jag skrivit ut lite skolgrejer! det behövs eftersom jag ligger lite efter med information och sådär. Och jag har två uppgifter att göra nu med! Och båda måste vara klart idag! Den ena uppgiften skulle redan vara inlämnad 08 imorse.. så den ska jag väl först och främst bli klar med ikväll.
Sen ska jag även hinna duscha också!! :O
Så det är fullt upp för min del nu ikväll.

Kommer nog sova gott inatt om inte halsen förstör för mig!

Nej men nu är skolan igång igen, och det känns verkligen!
Ingen vila här inte!


Punkt och slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0