Bra dag :)

Härlig dag idag!
Har umgåtts med min vän sofia hela dagen tills nu :)
Frågade henne vid 11.30 om hon hade lust att ta en fika på stan och det ville hon mer än gärna :) så det var bara att göra ordning sig, sen iväg till stan :) vi fikade på som hemma såklart ;) Efter det gick vi i affärer, hittade massa. en skit snygg tröja men var för stor och fanns inte i mindre storlek, så typiskt :( kanske finns på nätet kom jag på nu? :D ska nog kika sen!
Men som sagt, har shoppat idag med, jag får sluta nu! har ju inte pengar till det egentligen!



Det blev:
En tröja (Marinblå stor och härlig)
shower gel
deo
läppglans
eyeliner
en lykta från hus nummer fyra

Jag är nöjd :)
Hitta ju massa mer saker, men då satt det inte bra eller så fanns det inte i min storlek.
Och igår beställde jag ju skor med..
ska visa en bild på dom med, men får bli senare :)

En riktigt bra dag med Sofia, tack vännen :) ♥

Nu ska jag nog storstäda.. eller iaf plocka lite så det blir hemtrevligt igen!
Funderar på att rensa ur garderoben också, för just nu ser den förjävlig ut!
Och tvätta ska jag göra klockan 17 och det är inte dåligt med tvätt jag har heller!!
Har inte tvättat efter att jag kom hem från Rhodos, så då kan ni tänka er!

Nej usch.. nu blir det att dra på hög musik och dra igång här hemma!

Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0