Äntligen Fredag!

Nu ni... nu närmar det sig till Lördag! för då ska jag göra massa roliga saker hela dagen så jag längtar som tusan :D dock kan det bli ett litet problem med mina ögon =/ får hoppas det ger sig.
Och idag får jag bära solglasögonen igen, det har inte gett sig :( Men tror det är på bättringsvägen iaf?

Idag då.. vad ska jag hitta på denna Fredag?
Jag ska om en liten stund ringa pappa, så får han komma hit och hjälpa mig med spegeln :P
Sen vid 14 tror jag? Så blir det nog fika med blirren och Erika. Vet inte vart vi ska fika bara, på stan eller hemma hos någon? :P Och ikväll så ska jag träffa Linnea, vi ska kolla vad vi ska ha på oss för kläder imorn, och det kommer INTE vara lätt :P haha.

Så ser min fredag ut just nu iaf :)
Får se om den ändrar sig något ;)


Punkt och slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0