Äntligen är dagen här!

Nu är denna dag här :D
Så underbart! och vädret är perfekt med! kan ju inte bli bättre ;)

Idag har Sofia och jag varit på fotboll!
Brorsan spela ju, deras sista hemma match var det. Dom har iofs redan vunnit serien, men det är kul att kolla ändå :) dom vann med 8-1!! Men tror ni att brorsan gör något mål då? NEJ!! jämt när JAG kommer och kollar så gör han aldrig mål, blir galen på honom :P eller jo visst, han gjorde ett mål men det gilldes inte för det blev offside eller nåt.. så typiskt. aja.... dom vann ju iaf! ;)

Sen åkte jag och Sofia till systemet och sen vidare till Meckis.
Åkte även hem till hennes syster och sen hennes mamma. Fullt upp helt enkelt.
Nu sitter jag här hemma och slappar en sväng, snart ska jag byta om för ska åka och vara "modell för en dag". Man blir sminkad och sen fotograferad :P får se hur det kommer gå. Sen är det VIN som gäller för hela slanten ;)

BOTTEN UPP OCH RESTEN I HÅRET!!
SKÅL PÅ ER ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varannan Vatten.... :-O gissa vem!

2011-09-17 @ 20:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0