Vart tog denna Lördag vägen?

Herregud klockan är redan 14.30!!
Fast jag vakna ju 13.10 också.. så aa.. hela dagen har ju typ gått åt redan. Förstår inte att jag sover så länge!! eller jo.. jag ligger ju vaken till 3 på nätterna iofs. Får skylla mig lite själv då. Fast iofs, jag hade inget planerat för idag ändå, så egentligen kvittar det ju.

Idag ska jag försöka städa lite här. I köket ser det för jävligt ut! Har hur mycket disk som helst att ta hand om.
Väntar på att klockan ska bli 14.40 också.. har tvätt igång som jag ska gå ner till då. Sånt ska man väl göra på Söndagar, antingen världens vilodag eller en städdag.. beroende på om man är bakis eller inte ;) Men imorn kan jag faktiskt inte så då får det bli idag :)

Förresten, jag får snart damp på mina ögon!!
Har gått med det här i flera veckor nu tror jag, och med den senaste salvan så har jag gått 11 dagar. det skulle ta upp till 7-10 dagar så skulle det bli bättre enligt sköterskan. in my ass!!!!!!!!!!!!!!!

Vilken grå och trist dag det är idag... en riktig tråkig höstdag :(

Just ja.. nytt namn på wordfeud: J.Sjögren
Spela med mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0