Rhodos bilder kommer NU!

Men hallå vafan blire?
Jag kikade igenom lite i min blogg... och ser ju då att jag inte har lagt upp några bilder från Rhodos :O herregud vad dåligt av mig! Så eftersom jag inte har något annat för mig förutom att spela wordfeud med Erika så kan jag lika gärna lägga upp lite bilder nu ;)
Så här kommer bilder från Rhodos 2011:




























































Shit vad bilder ni fick se nu :D
Jag kan ju även tillägga att medans jag laddade upp bilderna så vann jag mot Erika på wordfeud ;)

Nästa år är det Magaluf som gäller!!!
Jag är redan stentaggad för det!! :D

haha jag har fått ställt klockan på 11.00 imorn.. det är fan illa att jag behöver ställa klockan. Men eftersom jag sov till 14 idag så vet man ju fan aldrig ;)

Nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på vänner och spela en ny omgång wordfeud med Erika ;)

Natti Natti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0