storstädning i höstmörkret...

Förra inlägget så skrev jag att jag skulle städa LITE för att försöka tänka på annat??
öööhhh näää så blev det väl inte riktigt va!
Jag har verkligen STORSTÄDAT!!
Den som kommer hit och säger att det inte syns att jag har städat vet jag inte vad jag gör med!! ;P

har tagit en bild för jag tänkte visa men blir inge bra... är nog bättre att ta kort i dagsljus.. Men jag ska lägga upp bilden iaf så ni får se, så kan jag visa er imorn istället när det är dagsljus också ;)

Men jag har iaf plockat, dammat, dammsugit, torkat golv, plockat undan alla filmer som var i hörnet vid soffan, gått ner med saker i källaren så som min resväska och stora kuddar. Jag har även diskat, och jag har dammsugit badrummet och torkat där inne! så nu är det fräscht här kan jag lova!!

Imorgon ska det drickas vin här, och jag kan stolt bjuda hem folk :) känns bra!

Och imorn ska jag fan klä upp mig med nån kjol eller nåt, bara för att jag ska få känna mig LITE snygg iaf! Kommer ju inte få sminka mig så då får man väl göra sig snygg med kläder och hår helt enkelt! Så det så!!

aaa här kommer bilden då.. hoppas det syns lite på bilden att jag har städat, kolla extra noga i hörnet vid soffan.. där jag hade alla filmer förut i en hög bara.. men nu inget! :)



Tog förresten lite bilder förut utanför min balkong, tyckte det var så fint :) jag gillar hösten :)





Nu blir det soffhäng en sväng.

PÖSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0