Min Lördag kväll :)

Jahopp då var denna Lördag över.
Men jag har haft en bra kväll UTAN vin för en gång skull.
Kom hem från pappa vid 20.30. Då kom Erika över.. gjorde ordning te, åt godis och chips och dipp. Ja jag vet, vi är feta... men det får man vara en Lördag så det så ;)
Sen kom Blirren förbi med, även hon feta sig precis som oss ;) spela Wordfeud gjorde vi ju med. Och jag har kommit på ett nytt ord: LORB! haha det var lite roligt..
Vi sitter och spelar:
Jag: Är "Lorb" något?
Erika: Säg det i en mening..
Jag: "Är Lorb något"?

Och sen börja vi asgarva! Eller hur var jag lite smart där? ;) Blirren hängde inte riktigt med där men sen när jag sa det en gång till så fatta hon med och börja skratta :P

Så vi har suttit här hela kvällen och snackat massa skit och kollat lite på sex and the city samtidigt som vi har spelat wordfeud, en helt okej kväll om jag får säga det själv ;)

Men sen ringde brorsan och ville ha skjuts till krogen, och jag hade lovat innan att ställa upp så det var bara att dra ut... men det var inte så kallt ute som jag trodde :P

Nu borde man ju gå och lägga sig egentligen och försöka komma upp i tid imorn?? Men jag vet ju hur jag är, jag kommer sitta uppe ett tag till framför datorn sen gå och lägga mig och kolla på sex and the city till typ 3?? trött jag blir på mig själv... får nog ställa klockan till imorn.

Nej slut babblat.

GOD NATT MIN SKATT ;) hihih

Bjuder på två bilder: en på mig och blirren och en på mig och Erika eftersom det är dom jag har umgåtts med ikväll ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0