Men tack för hjälpen då!!

Fy fan säger jag bara!!!!!
Jag är sååååå arg och ledsen på vårdcentralen!!
Vad har vi för jävla sjukvård i Sverige egentligen?? eller ska man kanske säga i Karlskoga??

Jag ringde idag till vårdcentralen för mamma har tjatat en del på mig.
Dom ringde upp mig för en liten stund sen och jag förklarar då precis som det ligger till, att jag inte har varit helt frisk sen vecka 37 och bla bla bla..
Vad får jag för jävla svar då??
"Ring imorgon klockan 7 för idag är det fullbokat"

åååååhhhh jag hade sån jäkla lust att säga att dom skulle fara och flyga!!
Vadå ring imorn??
Kunde hon inte ha bokat en tid imorn åt mig då istället???
dra åt skogen vad jag hatar vårdcentralen.
Det är väl inte så konstigt att jag hatar att ringa dit eller hur??

Tur att dom tar allting så seriöst..... INTE!!


Snacka om att detta tär på mitt psyke och motivation :/
har ingen lust med nåt längre känner jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0