Måndag

Jahopp.. det var tänkt att jag skulle gå upp hyfsat tidigt idag.. hade ställt klockan på 09, tror ni att jag gick upp då?? NEJ! Jag tänkte börja plugga idag.. men icke.. jag tog sovmorgon istället. Får se om jag kommer igång med plugget sen eller om jag börjar imorn, då ska jag gå till biblioteket, punkt och slut!!

Jag har fått en idé.. och jag har grejat med den här idén hela eftermiddagen! Det tar tid, men när det är klart så blir det nog bra :) Men kan tyvärr inte säga någonting om detta ;)
Har tagit en paus från det.. funderar på vad jag ska äta idag? hmm..  tänk tänk.

Ikväll kommer nog Erika hit en sväng, snacka massa skit ska vi göra ;)

Sitter just nu och kollar på gamla bilder, det är roligt de :P

HEDDA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0