Helt jäkla otroligt!

Mamma ringde upp mig förut vid 16.30 ungefär och sa att man kan ringa till vårdcentralen vid 17 för då har dom jour, precis så som jag ringde förra lördagen för mina ögon. Hon tyckte att jag skulle ringa då och säga att jag vill komma och ta prover. Visst jag var inte så sugen på att ringa dom igen efter förra samtalet, men jag gjorde det iaf (mamma tjatar ju så förbannat med :P)

Jag ringde och sa precis som det ligger till, vad får jag till svar: Virus håller ju i sig länge tyvärr.
men jag frågade rakt ut om jag fick komma upp så dom fick ta några prover på mig men till svar fick jag: det gör vi inte nu, utan då får du ringa imorgon igen.

Det är ju helt jävla otroligt??
Vill dom inte hjälpa folk? vill dom inte ha patienter?
ska man behöva ligga på dödsbädden för att man ska få komma dit eller vad är det frågan om??

Jävla skit ställe, det är vad det är!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0