Grönt är skönt

Har glömt att berätta att idag äntligen så skaffa jag spotify premium för 49 kr/månad. Det är nog det bästa jag har gjort på länge. Jag har verkligen utnyttjat det också, har spelat musik hela dagen idag. Så jäkla skönt att få lyssna på de låtar som man vill och hur många gånger man vill plus utan reklam!! Underbart med musik ♥




Dom som känner mig ganska väl vet att jag har blivit helt galen i GRÖNT!
Och nu har jag blivit helt inne på nagellack, tänk vad coolt med grönt nagellack :P jag måste nog köpa det! Frågan är bara vilken grön färg man ska ha :P







Vilken av dessa tre gröna färger tycker ni är snyggast? :) Kommentera gärna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0