Torsdag

Först och främst måste jag säga ett stort Grattis till min underbara Farmor som fyller år idag :) ♥
Och ett Grattis till min vän Erika som har namnsdag idag ;) ♥

Igår kväll blev det lite ändrade planer igen.. skrev ju att jag skulle ta en dusch och sen mysa ner mig i soffan och bara ta det lugnt.. så blev ju då inte fallet. Jag duschade och sen så gick jag över till Erika där vi kollade på Svensson Svensson, hur bra är det inte? :P Mycket skratt blev det! Tror jag gick hem efter 23.30 från Erika :)

just nu vill jag att det ska bli den 24.e, jag vill åka iväg på kryssningen!! :D
jag hoppas verkligen det kommer bli super kul, det får INTE bli något annat!!
Herregud vilken jäkla kryssning det kommer bli... Människor som man vet ska dit som man vill ha där... eller inte? hmm aaa... kul och intressant kommer det minsann bli!

Sen vill jag även att det ska bli typ December? Men varför det säger jag inte ;) hihi.

Vaknade 9.30 idag av att jag fick ett sms... så tänkte att det är ingen ide att jag försöker somna om för då kommer jag väl sova till 12 eller nåt.. så jag masade mig upp stentrött och satte på kaffe. Så nu har jag druckit kaffe och ätit knäckebröd och ägg, stengott!

Ska röja undan lite här idag tänkte jag.
För vid 13 ska jag äntligen få träffa Linnea, som jag har längtat ♥
Hon ska få berätta om sin resa och jag ska uppdatera henne om vad som har hänt här hemma!
Ska bli underbart att få träffa henne!

Nej sätta på lite bra musik och röja nu då!

Bjuder på några bilder som jag har snott av stjärtifer (Jennifer, men jag kallar henne för stjärtifer) som är från i Lördags när jag festade med henne och hennes kompisar, en riktigt bra kväll :)










HEDDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0