Öret!

Istället för att ligga hemma och sova bort den här dagen så följde jag med Erika och Jennifer till Örebro, dock kunde jag inte shoppa något.. har jävligt dåligt med pengar nu eftersom jag har betalat resan till Holland och måste spara för att jag ska till tandläkaren.. sen är det ju kryssningen med.. 24.e måste jag ju ha pengar till.. tur att man får pengar 25 då.. eller tur? det är nog lite farligt att få pengar när man är på kryssningen.. blir nog mkt öl för dom pengarna ;) Men iaf.. jag har fönstershoppat idag.. kul det med.... eller? Hade ju roligt sällskap iaf, det gillas skarpt :)

Så jag kom hem för en liten stund.
Är helt slut verkligen!
Hade tänkt duscha och sen slänga ner mig i soffan..
Men så ringde Linnea nyss.. vi skulle först skita i att ses för att det blev för sent.. Men det blir nog att hon kommer en sväng iaf, för hennes mamma skulle iväg och jobba så då kunde hon åka med henne hit och så hem.

Och vet ni.. kommer ni ihåg när jag skrev att jag höll på och fixade med en julklapp som tog ganska tid? Jag har fått det idag och det blev skit bra :D så nu vill jag att det ska bli jul så jag kan ge det här till den personen ;) wiiiee :D kan ju inte berätta vad det är för jag vet att den här personen läser min blogg ;)

Jag har börjat lyssna helt mkt på simple plan igen, det gjorde jag mkt när jag var mindre. Dom är ju såååå bra!!

Gjorde ju äggröra och bacon igår kväll, stengott var det kan jag lova!!







En helt Okej Onsdag om jag får säga det själv ;)

HEDDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0