Mys Måndag

Det blev Måndagsmyyyyyys hemma hos Erika ikväll :)
Massa snack, Te i dom fina kopparna.. det får man inte varje gång man dricker te där kan jag lova er! Det var nog fasen första gången när jag tänker efter? :P Fint ska det va! Det blev även mackor (jag åt stenmånga) och vindruvor bjöd hon med på, muuuuuuuuuuuuums! Självklart spelade vi wordfeud också, nördiga som vi är ;) Men det blev en mysig Måndagskväll vilket jag gillar skarpt!

Har duschat och nu ligger jag i sängen och kollar in lite olika bloggar :)
och jag har nu insett att det absolut inte är långt kvar tills min bästa och goa vän Linnea kommer hem!! ♥ Imorgon bitti klockan 10 så börjar dom hemresan.. som jag längtar!!

Jag vet att det bara är Måndag kväll... Men det är såhär att på Lördag så spelar brorsans gamla band "Same old story" på darkside... jag är lite sugen på att gå på dom, är det någon/några som vill kanske följa med? vet inte vad inträdet kan va.. men typ 100 kr kanske? och tyckte jag läste någonstans att då har man inträdet till NS sen också. Hojta till om någon är sugen! Just nu är jag sugen på att gå.. men det kan ju som sagt ändras under veckan.. det är ju bara Måndag än så länge.

Nu ska jag nog sätta på sex and the city och kolla på något avsnitt, sen är det natti natti som gäller!

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0