Kvällen är räddad!

Tvättar för fulla muggar, nu är allt i torktumlaren så det är bara att vänta nu. jag har även diskat klart, det var verkligen stenmkt disk men nu är det fint igen :D Och jag ligger bra med tiden också.. förut kände jag mig helt stressad men det behöver jag ju inte vara :)

Nu är allt klart inför kvällen också :D
Jag är ju en sån där som måste ha allt planerat.. så jag har typ letat folk som ska festa ikväll.. och jag hitta Jennifer :D (Erikas syrra). Hon ska in på fest i Dfs ikväll sen blir det vidare ut! Jag tror det kommer bli kanon :D

Så nu ska jag ställa in en vinare i kylen  sen blir det nog att hoppa in i duschen :)

Blir bjuden på plankstek hos mamma sen också, fy fan vad gött det ska bli :D
Och vi ska åka och tända ljus hos Farfar och Eric sen också!

Det här blir en bra Lördag :D

Kommentarer
Postat av: madde

Bara du ringer om du tappar festlusten så kan du komma över hit ;-) Sitter själv ikv o du verkar ju va i krokarna. Skämt o sido ha en toppenkväll!

2011-11-05 @ 15:11:48
Postat av: Jenny

Madde vad go du är :) Jag hade en toppenkväll igår men jag vill gärna komma till dig någon gång snart igen och ha lika mysigt som förra gången :)

2011-11-06 @ 15:50:47
URL: http://jennysjogren.blogg.se/
Postat av: madde

Tycker jag absolut, bara du/ni kommer hade lika mysigt jag ju :-)

2011-11-06 @ 21:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0