Kanon kväll!

Hallå!

Igår kväll hade jag riktigt kul, jag är så himla tacksam att jag fick följa med Jennifer och hennes vänner på fest och sen vidare ut :) Först gick jag över till Jennifer och drack lite där, vid 20 så kom skjutsen och då åkte vi in till Degerfors där vi satt hos Amanda och drack :) spelade lite ölspel och snackade. Vid 23.30 så åkte vi in till Nightshift.. det var allt en del folk där! och jag kan säga att så kul som jag hade där igår har jag inte haft på länge när man har varit på Nightshift.. men igår så var det verkligen kul!
Tack brudar för en grym kväll! :D

Blev efterfest hemma hos Wall igår.. gjorde lite käk.. makaroner och falukorv, riktigt gött var det!! :P tror jag kokade makaroner för en hel armé!
Kom hem vid 04 och då var det sängen på en gång!

Idag tror jag att jag mår bra!? Är mest trött!

Marie kommer hit sen och då ska vi planera litte ;) Wiee!! :D

Lite mobil bilder från igår då:
















Sådärja!
Sen måste jag även tillägga att ni MÅSTE kolla på filmklippet som jag har laddat upp på facebook när Jennifer dansar på Nightshift, hon kan hon ;) hahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0