Jobba jobba joooobbbba ;)

Ännu en uppgift klar, det går bra nu ;) dock har dom här två uppgifterna varit hyfsat små och borde egentligen inte ha tagit så lång tid som dom har gjort...men men... dom är klara nu iaf och det är ju ett plus! MEN nu har jag en ganska stor uppgift som jag ska ge mig på, och jag sitter typ fast nu, men ska försöka att plugga till typ 20.30, sen blir det en dusch och efter det så ska jag självklart kolla på desperate housewives ;) så jag ska försöka och ligga i i typ två timmar till, sen är det väldigt tveksamt att jag kommer orka plugga mer efter desperate.. men man ska aldrig säga aldrig ;) Den här uppgiften som jag ska plugga på nu är från förra delkursen.. och det är även den sista från den delkursen också, sen är jag klar! och då är det bara att ge sig på delkurs 2 som vi är inne i nu som jag också ligger jävligt efter i pga alla dessa jäkla sjukdomar som jag har haft!
Men jag KAN, jag VILL, jag SKA!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0