Ingen vinst

Då har man kommit hem från Wall, tror ni det blev nån vinst eller? NEJ! eller ja.. inte för min del iaf. Men Carine hade tur, 200 spänn vann hon.. 100 kr på vardera lott. Så man får säga grattis till henne :P  Men en trevlig kväll det fick jag åtminstone med mkt skratt :D

När jag kom hem så ligger det en lapp innanför dörren.
Det var från riksbyggen.. vi ska tydligen få nya dörrar och dom ska måla om i trapphuset. Nya dörrar är ju fan på tiden!! Det ska bli riktigt gött att få faktiskt!

Just ja.. mamma bokade bussresa till Ullared idag så ska åka dit 5 Dec, de du Murra ;) haha
Har inga pengar till det egentligen, men mamma är så snäll och bjuder mig på bussresan :) Och handla där nere kommer jag nog inte göra så mkt, får se om man kanske hittar någon julklapp eller nåt till sig själv.

Nej nu ska jag lägga mig i sängen så det blir Fredag nån gång ;)

Natti Natti :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0