Grattis Morfar <3

Grattis på födelsedagen älskade Morfar, idag skulle du ha fyllt 82 år ♥

Idag är det en riktigt jobbig dag.. Idag är det exakt en vecka sen du lämnade oss  :'( Och att det även är din födelsedag idag gör inte saken bättre... det blir bara jobbigare att veta att du skulle ha fyllt år idag. Det är även idag som jag kommer få veta när begravningen kommer vara ♥

Ibland tror jag att jag inte riktigt har fattat att det här har hänt... att du har lämnat oss och att vi ska få åka till Norrköping på begravning och säga farväl till dig :'(

Det kommer vara en jobbig tid framöver nu för mig..
När ska jag få må bra igen och verkligen inte ha några bekymmer över något? Det var länge sen som jag var på topp! Känns som allt har kommit på en gång den senaste tiden.

Men det jag vill säga är:
Grattis på födelsedagen älskade Morfar. Jag tänker på dig varje dag och jag älskar dig ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0