Farsdag

Idag är det ju ingen vanlig dag för idag är det Farsdag!
Grattis världens bästa pappa på din dag :) ♥

Min Far ringde mig nyss...han var inte så pigg hahaha :P lät som han knappt orka prata :P Han skulle bjuda Henke och mig på mat.. hmm.. aa det blir kinamat :P han orkade inte stå vid spisen idag :P uj uj..
Det är så jävla gött att inte vara bakis när alla andra är det ;) Jag är sååå glad att jag inte var ute igår! :D
Det är Fredagar man ska festa på helt enkelt!

Nu ska jag ta mig en dusch!
Sen gå en promenad till pappa.. han ville inte sätta sig bakom ratten och hämta mig idag.. och det skulle han inte få heller för mig :P
Men det kan vara gött med en promenad och musik i öronen :)

Ha en skön Söndag och glöm inte att gratta era pappor ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0