Besök och Städ

Har haft Linnea på besök en stund här idag, tog en kopp kaffe och pratade om helgen!
Sen gick vi till ica för jag behövde handla lite så hon var snäll och följde med, men sen skiljdes vi åt.
Jag har nu diskat upp alla jävla glas som var sen i Fredags, herregud.. tror alla tog ett nytt glas varje gång dom tog en ny grogg!! galet mkt glas iaf!
Jag har även torkat golven, för igår hann jag bara dammsuga sen var jag tvungen att göra ordning mig för utekvällen, så hann aldrig med att torka golven. Men nu luktar det gött igen härinne, plus att jag har tänt lite doftljus, luktar kanel.. lite juligt sådär tycker ja ;) Och dammat lite har jag också gjort, duktig jag är :) Förstår inte att jag kan vara så pigg när jag har varit ute båda dagarna, men det är gött de :D 

Men nu har jag nog gjort mitt för idag :) Väntar på att pappa ska ringa för han ska komma förbi med sin digitalkamera, jag måste ju ta massa kort på kryssningen såklart! Bildbevis är alltid bra att ha liksom ;)
Sen ska jag bara ta mig en dusch så är jag också fräsch sen ;)

6 dagar kvar tills jag fyller år!!
och 4 dagar kvar till kryssningen!! :D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0