Ändrade planer!

Nu blev det ändrade planer igen, Linnea kommer inte ikväll :P haha. Herregud, det är inte lätt att bestämma sig inte ;)
Men då får det bli en lugn hemma kväll för mig, ska hoppa in i duschen och sen mysa till det med lite ljus och ta någon knäckemacka, sätta mig i soffan och kolla på tv och spela lite wordfeud ;) så får det bli!

Ja just ja, jag hade bestämt mig att jag skulle vara nykter den här helgen för en gång skull!
Men så frågar min kära vän Erika om jag vill dricka vin med henne på Fredag, och jag kan ju inte säga nej till henne och jag kan inte säga nej till vin.. så aa.. på Fredag ska jag dricka vin då ;) och jag har ju faktiskt en vinflaska som står oöppnad i hyllan och bara väntar på att få bli öppnad ;) Denna gång ska det drickas Wictora, mums!! :P

Är det något som är öppet på Fredag förutom Woodys??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0