Vilken natt =/

Usch vilken hemsk natt jag har haft inatt.
Har sovit grymt dåligt för det första, vaknade typ varje timme..
Men första gången som jag vaknade så vaknade jag av att jag mådde helt illa :S skit äckligt var det1 Jag trodde ärligt att jag skulle få gå upp och spy ett tag där.. och illamåendet fortsatte också.. antagligen därför jag sov så dåligt.
Så när min klocka ringde 07 så kände jag att jag kommer aldrig palla skolan plus att jag mådde inge bra då heller.. så struntade i skolan idag.. tror det var lika bra faktiskt.

Känner mig lite konstig nu med om jag ska vara ärlig :S får se om det blir bättre efter frukosten....

Så idag ska jag bara ta det lugnt.
Ska väl gå ner till tvättstugan sen och se om det finns någon tid, för nu har jag grymt mkt tvätt alltså!! =/

Hoppas ni alla får en bra Måndag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0