Tråk Torsdag

Vilken meningslös Torsdag det här har varit! =/
Finns ju inget att göra i den här skit staden! Usch!
Var till stan förut med Sofie och kikade lite i affärer.. hittade en ring, och så hårnålar, jätte intressant haha ;)
Sen blev det systemet också...
Blir nog att dricka vin på Lördag... eller vad ska man annars göra? hmm...
Sen när vi kom hem från stan så tog vi en kopp kaffe och så satt vi bara och dega och försökte komma på vad vi skulle göra... men det sluta med att Sofie åkte hem till sin pappa och käkade och min mamma kom och hämta mig så åkte vi till Mc donalds och käkade och sen så åkte vi till brorsan och hälsade på en stund. men nu sitter jag i min soffa igen och degar... så jäkla tråkigt alltså!

Ska väl ta mig en låååång dusch snart.
Sen får vi se vad som händer... ingenting antar jag.

Vilket depp inlägg det här blev känner jag :P

Skit håla!

Kommentarer
Postat av: Madde

Upp med huvudet gumman, livet går i vågor så är det för oss alla. Du fixar det du ger dig tusan på det VET jag! Vi måste ses snart, kramar i massor!

2011-05-19 @ 21:24:58
Postat av: Jenny

Tack Madde, vilka fina ord du skriver :) Det måste vi verkligen! Många kramar <3

2011-05-20 @ 11:43:51
URL: http://jennysjogren.blogg.se/
Postat av: Madde

<3

2011-05-20 @ 20:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0