Stek!

Idag kan man säga att jag har utnyttjat solen iaf!
Har varit ute sen 12 idag, har legat och stekt i solen i parken med erika, blirren och sofie :) Fast först var det bara Erika och jag. och vi stekte och vi stekte..
Sen vid 16 ungefär så började vi bli lite rastlösa men vi ville ändå vara ute, så vi åkte in till Kristinehamn till skärgården och köpte glass :) Riktigt härligt!
Och nu har jag precis kommit från duschen, och jag kan säga att jag känner nu att jag har bränt upp min rygg!! Vilken underbar natt jag kommer få inatt känner jag ;)
armarna har nog också fått lite färg faktiskt..
Men nu får det vara bra med sol för idag!
Blir att gå upp till Sofie alldeles strax.

Imorn ska det stekas IGEN med Erika!
och på kvällen så blir det nog att gå till någon uteservering och ta en kall öl..
Sa jag att jag mår bra just nu? ;)
Jag njuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuter!!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0