Om matchen!

Igår var det aktivitet på matchen som vi var och kollade på.
Henke och dom mötte ju Nykroppa.. och någon i Nykroppa blev väldigt arg för något :S (ska höra med henke idag vad som egentligen hände). Jag såg bara att en kille i Granbergsdal ramla eller blev fäld, något av det, och han reste sig upp igen iaf, men sen kom den där killen från Nykroppa och skrek och börja butta honom så han ramla igen och det var nära att de började slåss :O helt gaaaaaaaaaalet! För typ alla la sig ju i sen liksom, och så hörde man Henke säga till domaren att han skulle slänga ut den där snubben från plan, och mycket riktigt så fick han ju rött kort, vilket var väldigt bra! Det roliga är att den här snubben var kanske i 40 års åldern? :O beter man sig sådär då? helt sjukt. och han skrek när han kom av planen med och var stenarg!
Så idag måste jag höra med brorsan vad som egentligen hände!
Aktivitet var det iaf kan jag lova! :P
Just ja, matchen sluta med 7-1 till Granbergsdal, och brorsan gjorde några mål :D typ 3 eller 4 kanske? jag hängde inte riktigt med där i slutet för jag fick massa telefonsamtal :P men tror det sluta 7-1 iaf :P haha.

Idag ska jag bara ta det lugnt, har snikat åt mig mat av pappa :)
Han håller ju på och renoverar köket så han har bara en spis som står där nu, och då gav jag förslaget till honom att vi kan gå ut och äta istället så slipper han laga mat ;) vilket han gick med på ;) Så idag ska jag ut och äta med pappa, sen hem och göra ordning mig för ikväll blir det feeeeeeeeeeeest :D skräll va? ;)
Men nu är det ju löningshelg så det är nog mkt folk ute :D det gillar vi ;)

Så så ser min dag ut idag än så länge ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0