Neeeeeeeeeeej!!!

Det är fan inte sant! Det får inte vara sant!!
Men ärligt talat så tror jag att jag är på väg att bli sjuk..
nämde ju igår att jag hade ont i halsen, jo tack.. det har jag idag med, och jag är dyngtjock i halsen med. Det känns som om jag börjar bli förkyld med. Och jag vakna typ 08.50 imorse och mådde skit! jag hade ont i hela kroppen, huvudet dunkade och jag kände mig febrig. Så jag gick upp och tog en ipren och så somnade jag om sen.. vaknade till och det var helt blött i sängen! så feber måste jag ha haft. Men jag somnade om då med och vaknade nu 12.30 :O panik fick jag och flög upp ur sängen, vilket hade kvittat för jag satte mig direkt i soffan istället.
Borde äta frukost nu men är inte sugen på något..
Jag borde duscha men det orkar jag inte..
Jag borde diska men det orkar jag inte...
Men alla dessa tre grejer måste jag göra eftersom jag ska få besök nu i eftermiddag!

Jag vill ha alla tips på huskurer!
Jag ska göra allt för att bli frisk igen! så det så!
så hjälp mig!

Måste bli helt frisk till Lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0