Måndag

Då var det Måndag igen då, längtar redan till helgen.. herregud!
Inatt har jag sovit grymt dåligt.. och drömt har jag också gjort.
Drömde att det åska så in i helvete och jag var livrädd! helt läskigt var det! tänk er typ att ni har en fruktansvärd fobi för något och är livrädda, så var jag i min dröm, helt galen var jag för jag var sååå rädd för åskan :P
Det är helt sjukt för det har verkligen blivit värre de senaste åren, när jag var yngre så var jag inte så himla rädd för åskan, nu kan jag typ sitta och skaka när jag hör åskan, speciellt om den är nära. usch, det är så otäckt.
Iaf, det drömde jag om inatt så jag har vaknat upp ett antal gånger, plus mensvärk på det så jag knappt har kunnit sovit. Det går bra för mig känner jag ;)

Vad händer idag då?
Jo, jag ska göra ordning mig nu, sen ska jag ge mig ut i stormen och gå till Linnea och hälsa på :)
Så jag ska umgås med henne hela dagen och sen ikväll blir det bilbingo :D
Så det här kommer bli en bra Måndag :D
Är grymt seg bara... orkar inte göra mycket, sitter bara och gäspar typ.
Men blir nog kaffe hos Linnea så jag får väl ta ett antal koppar så jag blir lite piggare ;)

Ni får ha en bra Måndag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0