Inte som planerat..

haha nej det kan man verkligen säga att min dag inte blev..
Det som jag skrev i förra inlägget som jag skulle göra stämmer inte alls, förutom att träffa Erika då :P
Det blev inge konsum, ingen dusch och ingen städning.
Det började såhär: när jag typ precis har bestämt att jag ska klä på mig och gå till konsum så skriver Erika till mig på facebook att det blir fika hos henne på en gång, hennes syrra och en polare kommer dit också. Och jag tackar ju inte nej till fika direkt ;) Så jag går direkt till Erika och fikar :) Sen ska Erikas syrra ha lektion, och Erika och jag vet inte vad vi ska hitta på så hennes syrra tycker vi kan följa med och städa ur hennes skåp så länge. Vi gick med på det om hon lagar mat åt oss sen, vilket hon sa ja till!
Så vi går till Bergslag, och sätter oss i rasthallen och väntar, men Jennifer kommer ut efter en liten stund och säger att dom är ojämna med folk så hon får massera Erika (hon hade alltså massage som lektion). Så Erika går in och får massage och jag sitter kvar i rasthallen. Sen hör Sofie av sig och säger att hon kommer bort. Men erika och Jennifer hinner bli klara innan Sofie hinner att komma, men hon kommer när Jennifer håller på och rensar sitt skåp.
Efter det går vi tillbaka till Erika och sätter oss i hennes bil och försöker komma på vad vi ska laga för mat, eller ja.. vad Jennifer ska laga för mat ÅT oss, men det slutar med att vi åker till Som hemma och käkar :P
Efter det går vi till La grande som det var utförsäljning, Erika köper två parfymer :P
Sen hem till Erika igen, och då går Sofie hem för hon var tvungen att göra en matlåda :P Men vi går upp och sätter oss i Erikas soffa och försöker komma på vad vi ska göra.. Det kom en del förslag från Erika som typ: Rida islandshäst eller gå på älgsafari... Jennifer och jag var väl inte lika taggade direkt.
Men tillslut frågar Erika hennes kusin Stoffe om han bjuder på kaffe och det kunde han göra, så vi åker in till Degerfors och fikar :)
sen hem och lämna av Jennifer och sen hem till Fröding igen.
Men då kom Erika och jag på att vi behövde en skolgatalog och Erika hade ingen och mina kataloger är hos mamma, så vi åkte till mamma och var där typ en timme :P
Sen hem till Erika och kollade Big brother.

Herregud vad jag har flängt idag känner jag!
Men kul har det varit! :)
imorgon ska jag städa här hemma! punkt slut!!

Men nu ska jag faktiskt bädda rent och sen hoppa in i duschen :)
Då har jag lite mindre att göra imorgon iaf ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0