Hektisk dag!

Shit vad trött jag är!!
Kom precis hem från Örebro också..
Men ska börja om från början.

Gick upp 06 imorse och åkte in till skolan där det var dags för redovisning. Och jag måste säga att min studiegrupp var bäst! Vi gjorde ett rollspel om "Lort-Lisa" och "Natur-Nicke", lära barn mellan 1-5 år att man inte ska skräpa ner i naturen! Gick ju galant verkligen :D
Kom hem hem från skolan 12.30, och då gick jag direkt upp till Sofie där hon bjöd på kaffe och paj, stengott! Erika kom förbi med :D Sen blev det lite spontant där vi bestämde oss för att åka in till Örebro. Jag skulle egentligen träffa Linnea men hon fick följa med oss istället :P Dock skulle hon klippa sig innan och det tog verkligen stenlång tid!! har aldrig varit med om maken för att klippa topparna :P vi fick vänta ett bra tag utanför, men tillslut var hon klar ;)
Så först blev det stan i Örebro, och sen åkte vi till Marieberg :D
Och jag kan ju säga att jag fyndade idag! jag har köpt 4 par skor!! helt sjukt, jag som brukar ha svårt att hitta skor annars! men nej inte idag! jag köpte 3 par skor för 358 kr!!! det är billigt de ;D sen hitta jag ett fint lite som jag nog ska på lördag när vi festar för 75 spänn! :D och så 3 par trosor för 149! och de andra skorna kosta 399, men det var dom värda :D jag är helnöjd men kommer få äta mackor resten av denna månad, är dyng pank nu!! plus att jag köpte massa öl idag med.. uj uj. men ska det va så ska det va ;) haha.

Är stentrött nu men MÅSTE plugga!
Så det är bara att sätta igång!
Jag kan, jag vill, jag ska!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0