Härlig Fredag!

Vilken dag! :)
Gick upp till Sofie vid typ 12 kanske? och vi funderade länge på vad vi skulle göra... vi kom på att vi var sugna på kaffe men ville inte göra eget hemma för det blir inte lika gott då :P Så vi skicka sms till lite folk och vi fick svar från Murra att vi fick komma :)
Så vi tog med oss Blirren och så åkte vi till "kringlan" och köpte wienerbröd som vi kunde äta till kaffet :)
Jag kan säga såhär... det var både trevligt och inte hos murra :P Vi spelade nämligen Skip-Bo, och JÄMT när vårat gäng spelar spel så blir det KAOS! Det blir ALLTID dålig stämning då.. det kvittar vad för spel vi spelar så blir det ALLTID dålig stämning ;P haha. aa herregud alltså, det blev kaos där en stund tror jag :P
Men vi hade trevliga och roliga stunder också :D
Tack för idag tjejer, ni är för härliga :) ♥

Annars har det väl inte hänt så mycket ikväll?
Ätit kinamat och kollat på tv med Sofie och Erika :)

Och nu funderar jag på att ta en kvällspromenad... får se om jag kommer iväg. Det skulle ju vara gött faktiskt. Det som hindrar mig är att det är massa fulla typer ute som jag absolut inte gillar när jag är själv och nykter :P

Hoppas ni har haft en bra Fredag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0