Bra Söndag :)

Idag har jag faktiskt mått bra, sköönt :) Älskar när jag inte blir bakis!
Blev fest igår hos Marie :) Sen vidare till NS, vilket kunde egentligen ha kvittat, men det dög iaf :) det roligaste inne på NS var iaf när Erika får ställa sig brevid Djn :P och hon står där uppe ett bra tag också, då var hon allt nöjd ;) Men gårkvällen var trevlig och den dög faktiskt :) Nu är det bara att ladda om för klassfest som är på Torsdag.. herregud hur ska jag orka? :P

Idag då..
Gick över till Erika, låg i soffan en stund sen blev vi hungriga så vi åkte och köpte mat. När vi hade käkat så kom Sofie och hämtade upp oss så åkte vi till ica och handlade bingolotter, jag vet, pensionärsvarning! Men Sofie ville spela och vi kände att vi inte hade så mycket till val :P
Så vid 19 gick Erika och jag över till Sofie och då var det dags ;) ingen av oss vann tyvärr, men nära var vi allt ;)
Och så blev det självklart Big brother! och jag kan nog inte säga hur glad jag blev när Gurkan åkte!! :D Jag trodde verkligen inte han skulle det, så blev chockad! Men fy fan vad gött alltså :D:D:D
Hejja Peter eller Simon :D

Nu ska jag krypa ner i sängen och sätta på vänner.. börjar få värsta mensvärken också :( får nog ta mig en tablett, usch hatart! :( Skippar skolan imorn känner jag....


Just ja, imorn kväll blir det ju bilbingo också ;)
Men det är faktiskt riktigt roligt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0