Bra Måndag!

Idag har man haft besök här hemma :)
Linnea kom förbi och sen kom även Erika. Ville bjuda dom på något smarrigt så jag ställde mig och bakade paj, en jordgubbspaj, tror dom tyckte den var god iaf :P
Satt och snackade i ett antal timmar, mycket trevligt :D
Och tidigare under dagen så bestämde jag, Erika och mamma att vi skulle åka på bilbingo ikväll, så vid 17 någon gång åkte vi hem till mamma, så fick även Linnea skjuts hem ;) satt där och hängde till typ halv sju, sen åkte vi bort mot nobel. Och nix, vi vann ingenting :( Jäkla skit! den här gången fick jag inte ens vänta något, och inte Erika heller, bara mamma som fick vänta 2 gånger.
Nästa gång ska vi testa att åka i mammas bil, vi tror att det kan gå bättre då haha ;)

Efter bilbingon körde vi hem mamma, sen följde jag med Erika hem och kollade på Big Brother, och nu sitter jag här i soffan och degar! :P

Imorgon får jag besök igen, då kommer Erika, Murra och Blirren på fika :) vet inte riktigt vad jag ska bjuda dom på bara :P hmm.. får fundera på det. Måste diska innan dom kommer med, hur tråkigt som helst :(

Förresten, på lördag är det ju fest i Mölle och temat är rock! och jag har fått lite ideér nu, jag hoppas bara att den kommer funka som jag har tänkt :) Ska testa en klänning som Erika har, och jag Hoppas verkligen att den passar, annars måste jag tänka om :( tror det blir kanon!
Och Linnea, du SKA med på Lördag! så är det bara!! det kommer bli grymt kul :D

Ska ta mig en ipren nu för jag har fått ont i halsen :(
Sen blir det nog sängen för min del..
eller ska man ta sig en promenad, är inte så himla trött? får tänka på saken!

Hoppas ni har haft en bra Måndag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0