Bra dag!

Fullt upp känns det som om jag har haft idag, eller jag har iaf gjort något hela tiden :)
Satte igång och städade som sagt, gick hyfsat fort faktiskt :)
Sen kom Linnea, typ vid 15 kanske? Och hon hade bakat chokladbollar, helt gott :D Så vi satte oss på balkongen och drack kaffe och åt chokladbollar och pratade massa, så som vi brukar göra ;)
Vid 17 gick vi iväg till stan och uträttade lite ärenden, Linnea fyndade en klänning också, bra där ;) Jag köpte ögonskuggor till "rockfesten" som är nästa helg ;)
Sen följde jag Linnea hem, träffade mamma en kort stund bara för sen kom Erika och hämtade mig så åkte vi in till Degerfors och åt mat, grillat såklart ;) stengott verkligen :D efterrätt fick vi med ;) Mycket gott och mycket trevligt var det :D
Sen har jag degat i Erikas soffa hela kvällen :P Kollade på Big brother och idag tyckte jag faktiskt att det var roligt, skrattade en hel den, speciellt åt Christian :P

Imorgon är det Fredag . . .  och jag tror den dagen kommer sluta bra iaf :)
Fast jag vill ha Lördag! Träffa härligt folk, det är vad jag vill göra nu!

Fast nu blir det sängen och kolla på härligt folk istället, ni vet vad jag pratar om ;) Mina vänner såklart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0