Vårdcentralen

Igår kväll bestämde jag mig (efter lite tjat från mamma) att jag skulle ringa vårdcentralen idag.
Jag hade nämligen feber igår kväll IGEN och då sa mamma: nej nu får du faktiskt ringa imorgon.
så idag var jag duktig och ringde för att få en telefontid.. herregud jag ringde 09.20 ungefär och fick en telefontid 13.20.. Är det många som är sjuka i Karlskoga eller?? fullt upp verkar dom ha på vårdcentralen iaf.
Men det ska bli väldigt intressant och höra vad som säger.. men jag är inte så förväntansfull. Jag typ räknar med att dom ska säga: Du har antagligen fått ett virus, det kommer gå över av sig själv.
Men men, vi får se helt enkelt vad dom säger :)

Annars då?
Nej inte mycket eftersom jag inte orkar göra nånting!
Ligger antingen i sängen eller i soffan hela dagarna, gud vilket roligt liv jag har just nu eller hur??
Helt värdelöst!
Är så trött på det här nu så ni anar inte.
Det är väl inte normalt att ha huvudvärk i en vecka??
Är det normalt att vara förkyld i två veckor ens??
Hmm...
Och på Måndag börjar skolan med... inge taggad för fem öre, för jag har världens rapport att skriva och jag har inte ens börjat!! good luck to me säger jag bara!


Men jag måste nämna att jag är så glad för min mammas skull just nu :)


Nej Soffan igen nu då..
Suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0