Uppdatering

Ja nu har jag pratat med en tjej på vårdcentralen.
Jag berättade exakt hur jag mår och hon trodde att mina bihålor är svullna. För hon sa att om man har bihåleinflammation så har man bara ont på en sida i ansiktet men jag har på båda sidor. Så hon skrev ut ett receptbelagt nässpray till mig som jag precis har gått och hämtat, det funkar inte på en gång utan man får vänta några dagar sa hon. Men hon sa också att om jag har feber i helgen så ska jag ringa deras journummer för då ska jag få någon pencillin. Och om jag inte har någon feber i helgen men det går inte över nästa vecka så skulle jag ringa till dom igen.
Men det dumma var att när vi hade lagt på så tog jag tempern, och då hade jag feber :S
Men jag får väl ta tempern imorn och kolla om jag har feber då.. men har jag det idag så har jag nog det troligtvis imorn med.

Så ligger det till, så nu vet ni det.

Nu har jag intagit soffan igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0