Student!!

Asså att vara student är inte att leka med kan jag ju säga er som inte är studenter :P
Var inne på en sida inom skolan, och då hade det kommit ut information om nästa kurs som startar nästa vecka. Och jag började kolla upp böckerna som vi ska ha, tänkte att jag kunde kolla om dom finns på biblioteket så kan jag låna dom nu på en gång. Vi ska inte ha så många böcker.. typ tre eller fyra stycken om jag fatta det hela rätt. Och den ena boken är hur tjock som helst och den är på ENGELSKA!! Ni som känner mig vet att jag är SÄMST på engelska, HUR SKA DETTA GÅ??? Jag kommer aldrig klara nästa kurs!! :( ååhh.. varför säger jag bara?? och inte nog med det, den boken som är på engelska fanns inte på biblioteket utan jag måste köpa den.. den kostar ju fan över 400 spänn!! kul och lägga ut dom pengarna på en bok som jag inte kommer fatta nåt utav!!!

Ibland är det värdelöst att vara student!!


sen blir jag lite arg och trött på mig själv... har somnat efter 03 hela den här helgen och det är ju inte alls bra eftersom jag ska upp tidigt imorgon!! Hur ska det gå liksom?? Man kan ju inte tvinga sig att somna liksom... Kommer säkert somna efter 03 inatt med =/

Nej jag ska väl lägga mig nu.. hoppas jag blir trött när jag ligger i sängen.

Den här veckan MÅSTE jag plugga!!!!




Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0