Rekommenderar :)

Nu blir det ett kvällsinlägg som vanligt innan jag går och lägger mig, brukar vara duktig på att blogga då ;)
Har haft BB dejt med Erika idag, som vanligt :) mysigt värre!
Men herregud vilket avsnitt det var idag, helt sjukt!
Den där Madde kan ju åka ut! Hon gör ju inte direkt någon nytta där inne. uj uj...

Sen har jag faktiskt glömt att nämna här att min vän Murra har skaffat sig en NY blogg!
Hon är ju gravid (för dom som inte vet) och på hennes blogg kan man följa hennes graviditet :)
Dom har kollat upp att det är en liten tjej dom ska få och som är beräknad 30 Juli, jag längtar såå :) Är så glad för Murras och Jerrys skull :) ♥
Jag tycker det är riktigt kul att läsa hennes blogg för hon uppdaterar varje dag och det är även kul med bilderna som hon lägger upp på sin mage tex :)
Så kika in där vettja :)
http://jagsomalskardig.blogg.se

Jag måste ju ha en bild på Murra också eftersom jag har skrivit om henne :P
Och självklart tar jag en bild på när hon festar eftersom hon inte får göra det på ett bra tag nu ;) haha.



sådär, nu har jag rekommenderat hennes blogg och jag hoppas verkligen ni går in och läser den :)

Nu blir det sängen och vänner, skolan väntar imorgon i 1,5 timme! Jippi!

Natti Natti ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad söt du är! <3 men kunde ju ha valt en liite finare bild bara men annars så :P

2011-04-01 @ 08:26:43
URL: http://jagsomalskardig.blogg.se/
Postat av: Jenny

Murra: Bilden är ju såå härlig för du ser så himla glad ut :D <3

2011-04-01 @ 14:18:08
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0