Overkligt :(

Nu är vårat hus till salu.. ligger ute på nätet.
Visning blir i slutet på den här månaden.
Det känns lite overkligt faktiskt, väldigt jobbigt är det.
Jag har verkligen bott i det där huset i hela mitt liv, jag är uppväxt där! Det är ju MITT hem, så är det ju bara!
Det kommer kännas så fel att gå förbi där på gatan och se andra som bor där.. jag vettetusan om jag kommer klara att se det!? det kommer verkligen vara jättesvårt! Och det värsta är ju att det kommer ju verkligen hända, jag kommer få gå förbi där flera gånger och se andra bo där eftersom min vän Linnea är granne plus att jag kommer få vara hundvakt så kommer ju bo i huset brevid när jag är hundvakt.
Det här kommer verkligen inte bli lätt.. det är riktigt tufft alltså.
Detta kanske låter fjantigt, ni kanske  tycker jag är helt knäpp som tar det såhär hårt för ett hus??
Men jag har ju verkligen bott där i HELA mitt liv... helt ofattbart!

Men jag förstår ju självklart min mamma också. Hon kan ju inte bo kvar där alldelses ensam, det är ju alldeles för stort för henne. Det förstår jag ju verkligen, men jag vet att det här är jobbigt för mamma med.. många minnen med detta hus.

Men tillslut så kommer väl allt bli bra.. hoppas jag.
Men ibland önskar man att allt verkligen var som förut...

Här är länken till vårat hus:
http://net.sfd.se/webpack/wpBildLista/Default.aspx?firmanr=17461&objgid=OBJ17461_1055927855


Så overkligt :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0