Nervös!

Idag tog jag mig en promenad i det fina vädret till pappa och hälsade på :)
Sen drog jag vidare till Angelika och vi har pluggat lite tillsammans, eller vi har gjort klart powerpoint presentationerna som vi ska redovisa imorgon!
Jag ska typ bara skriva ner på ett papper vad det är jag ska säga imorgon, sen kanske finslipa lite på powerpointen, sen är jag klar :)
Skönt att jag har sovmorgon imorgon och ska in till skolan sent, för då behöver jag inte tänka på att jag måste lägga mig direkt efter Big Brother ;)
Tänkte ju först att jag kunde plugga fram till 22 men så kom jag ju på 20.50 att Desperate börjar ju 21, så har ju inte kunnat plugga något nu :P Så får göra det efter Big Brother, dusch på det också :P


Jag är verkligen sjukt nervös inför imorgon.. ändå kommer vi vara halvklass men vi är ändå många när vi är halvklass.. tror vi kommer bli typ 16-17 pers, och det är mycket för mig som ska stå där längst fram och prata!!
Hatar verkligen sånt :(

Resten av veckan blir att plugga plugga plugga plugga!
Kul va? ;)

Nej nu börjar desperate igen :)
Ha en bra kväll alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0