Måndag

Nu känner jag för att uppdatera lite :)
skönt att få skriva av sig ibland!

Hur mår jag då?
Jo jag måste säga att jag mår mycket mycket bättre!
Jag har inte längre en sån där fruktansvärd huvudvärk som jag hade förut, det var ju makalöst alltså!
Jag kan känna att jag får lite huvudvärk men det är inte alls som förut, vilket är grymt skönt!
Dock har min förkyldning inte gett sig än, är lika täppt fortfarande och jag känner inga smaker än :( Jag hoppas verkligen jag kommer göra det snart för det är verkligen piss att inte känna några smaker! Men den där receptbelagda nässprayen som jag fick gjorde nog susen eftersom min huvudvärk är borta, så nu får vi hoppas på att förkyldningen försvinner snart också :)

Min helg har varit riktigt lugn och mysig :)
I fredags blev det en spelkväll hemma hos sofie!
Det var riktigt roligt men i slutet där kände jag att huvudvärken kom och jag kunde inte koncentrera mig, mådde inte så bra just då. Kom hem typ 02 och då tog jag tempern på en gång för jag kände att jag inte var helt kry alltså, och visst hade jag rätt, feber hade jag! Så det var bara att ta en ipren och sen försöka sova!

På lördagen mådde jag bra igen!
Åkte hem till Murra och hälsade på, Sofie kom också förbi efter ett tag och vi spelade Skip-bo :P Vi får aldrig  nog av det spelet tror jag ;) sen blev det kinamat med Sofie och mamma och efter det blev det melodifestivalen hemma hos Sofie med massa gött till! Riktigt soft och mysigt verkligen :) Och denna kväll mådde jag bra också! Wie! :D

Och i söndags blev det shopping på Marieberg med Sofie i brist på annat att göra :P
haha det roliga va att sofie sa att hon inte kunde shoppa för hon inte hade några pengar, men jag sa till henne att man kan ju alltid fönstershoppa, man behöver ju inte handla :) hahaha BÅDA två kom ut med massa påsar :P Jag inhandlade ett par jeans, två tröjor och ett par skor, är hel nöjd :D Men nu får jag hålla igen pengarna ett tag!

Och nu har skolan börjat också... känns väl sådär.
Har panik med arbetet som vi ska göra.
Men har börjat lite på det ikväll men är inte klar på låååånga vägar!!!
Herregud hur ska detta gå!

Men nu orkar jag inte plugga mer utan nu blir det en dusch och sen upp en trappa och hänga där ;)

Ha det så bra :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0