Ingen press

Ååhh jag känner mig så jäkla stressad inför det här arbetet som ska vara inlämnat på fredag!
Det känns som att alla i klassen är klara med arbetet och det är bara jag kvar som har hur mycket som helst kvar att skriva!! Jag har ju för tusan inte ens alla böcker till arbetet, hur ska det då gå??? Jag väntar att få låna dom från biblioteket men jag får dom ju aldrig!! ååhh...

Jag har bara lust att lägga mig ner och gråta :'(

Jag orkar verkligen inte!

Jag försöker skriva på arbetet just nu men jag måste ju läsa massa i böckerna och jag orkar verkligen inte det, jag är såå trött och jag känner att inget kommer in i huvudet på mig just nu :( det betyder alltså att jag ska lägga ner det här och sova men jag får typ panik av det här arbetet, jag kommer ALDRIG bli klar med det :(

Sen ska jag göra en powerpoint presentation också som måste vara klart imorgon, för på Onsdag ska jag redovisa inför klassen.
Och jag är redan sjukt nervös inför det för jag hatar verkligen att stå längst fram sådär inför klassen!
Kommer nog kräkas innan jag går upp och ställer mig där.
Jag ska prata om vem jag är, hur jag är som pedagog och vilka mina mål är.
Men jag vet ju inte hur jag är som pedagog så vet inte vad jag ska säga :P
guuud det kommer bli så fruktansvärt dåligt allting!!
NU känner jag mig verkligen värdelös på allt :(

Blääääääääääääää!!!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Nejnej redovisningen kommer gå hur bra som helst! Alla behöver ju göra det, det kommer gå jättebra om du bara tror på det själv :)



Du är absolut inte värdelös på allt!! ♥♥♥

2011-03-22 @ 11:28:10
URL: http://jagsomalskardig.blogg.se/
Postat av: Therre

Hejja Jenkan!!!!

2011-03-22 @ 20:36:19
URL: http://therre.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0