Fredag

Idag har jag typ umgåtts med min kära pappa hela dagen :)
På kvällen har jag haft fredagsmys med Erika och Sofie, kollat på Big brother som är vårat kvällsnöje nu känns det som ;) haha.

Men nu sitter jag hemma hos mig..
Och det är ensamt.. och tråkigt.. och jag funderar, massa massa massa massa.
Inte bra.
För oftast när jag funderar så blir jag såå nere :(
Jag känner att jag är helt depp nu :(
Vill inte..
åååhhh...

Ibland känns allt så jäkla meningslöst!!


Från att vara SÅ nära... till ingenting :(


Kommentarer
Postat av: Murra

Ja men jag kände att det var dags :P Måste få till lite finare bilder också.



Du ska inte fundera sådär gumman ♥ Det är inte värt det..

2011-03-19 @ 10:19:34
URL: http://jagsomalskardig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0