Torsdag!

Hmm.. huvudvärk idag med och tjock i halsen.
Känner mig helt trött också, och ändå sover jag hyfsat bra på nätterna nu. Men iofs så har jag ju varit kattvakt inatt så har ju vaknat ett antal gånger genom att katten ligger på mitt ansikte eller så lekar han. Så okej, inatt har jag väl inte sovit så bra då, är inte van med husdjur.

Vad ska jag göra idag då?
Jo jag borde egentligen diska, men orkar verkligen inte det idag, gör det nog imorn.
Så jag ska hoppa in i duschen snart tänkte jag, sen ska jag ta mig en promenad hem till mamma. Hon ska nämligen bjuda mig på fläsk, potatis och löksås idag, sååå jävla gött så det finns inte!! Blev dyng sugen på det igår så frågade mamma om hon kunde bjuda mig på det någon dag, och idag passade jättebra för henne :)
Och eftersom jag är hemma hos mamma sen så ska jag höra med Linnea om hon kan träffa mig en stund, hon är nog rätt så bakis idag för hon var på Björn Rosenström i Örebro igår :P Men jag ska iaf höra med henne om hon orkar träffa mig :)

Så ser min dag ut idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0