Tisdag

Min lediga dag idag!
Kan ju börja med att pappa åkte hem idag vid 11, det blev tomt på en gång kan jag säga. Tur att man har moster och Love iaf, annars hade det blivit väldigt ensamt.

Vad har jag gjort idag då?
Jo jag kan säga att jag har pressat och pressat hela jäkla dagen!
Man får ju ta vara på dagen eftersom man jobbar imorgon och i slutet på veckan tror jag inte det ska bli lika fint väder som det har varit idag?
Så nu kan jag säga er att jag är röd som en kräfta på framsidan och blek som ett lik på baksidan, hur snyggt är det på en skala?? :S
Solfrossa har jag med som satan!
Tog mig en dusch nyss för tänkte att det skulle bli bättre, men icke, här sitter man med kycklinghud iaf!
Usch hur ska det då bli inatt??

Upp tidigt imorgon och ta bussen till jobbet..
Så det blir sängen tidigt ikväll..

Hoppas ni också har tagit vara på solen idag som jag har gjort ;)
Ni skulle se hur jag ser ut alltså ;) haha

Ha det gött!


Kommentarer
Postat av: Murra

Ladda upp en bild på dig vetja! ;)

Smörj med aloe vera också, det ska ju vara jättebra för huden (ingen ironi nu :P) med svalka och läkande egenskaper.

2011-06-28 @ 22:02:18
URL: http://jagsomalskardig.blogg.se/
Postat av: Jenny

Murra: haha du vill det va? ;) tänkte göra det förut men så glömde jag bort det :P Jo men jag har en body lotion som har aloe vera i sig så den tar jag och smörjer in mig med :) Men tack för tipset vännen, även fast det inte fungerar för dig ;)

2011-06-28 @ 22:08:21
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0