Studentfirande!

Shit vad dåligt jag har sovit inatt!
Och ändå vaknar jag 09.20 och kan inte somna om fast jag var stentrött! så vid 09.50 gav jag upp och tog mig upp från sängen.
Fick till och med brygga mig kaffe för jag kände att jag måste bli piggare, för idag är det ju som sagt fullt upp.
Snart blir det att göra ordning sig, måste ju vara fin när man firar att en tar studenten :)
Sen ska Erika och jag gå och köpa blommor, och så vidare till kupolen :) Sen åker vi in till Degerfors och är där hela kvällen och firar Jennifer! Det kommer bli god mat och vin :) Hur bra som helst kommer denna dag bli :D Och fint väder fick studenterna också, det har inte varit fint väder sen jag själv tog studenten! Perfekt dag helt enkelt :D

Det blir nog inge mer inlägg idag, så ni får ha en härlig studentdag :D

Bjuder på en bild från min student 2008! Jag och Erika på vagnen! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0