Sista dagen!

Då är det kvälla igen!
Idag har jag varit dålig kan jag lova.
Igår blev det fest.. jag, Erika och Sofie åkte till sofies pappa där vi blev bjudna på grillat! Spränggott var det kan jag lova :D Senare kom även Blirren och Erikas syster. Satt ute hela kvällen och drack och pratade. Sen tog "Fia med hutt" spelet ut och det var dags att spela. Det är precis som "Fia med knuff" fast när man knuffar ut någon så tar den en shot. Jag kan säga att jag aldrig kommer spela det igen :P tillslut satt vi och shotta WHISKEY!!! så jävla vidrigt! Och sen var jag igång kan jag lova! Spräng blev jag, men kul hade jag :D Mycket folk ute med! Så det var riktigt nice :)
En lyckad kväll helt enkelt :D Tack alla som gjorde min sista utekväll så himla bra, ni är bäst :D ♥

Nu har jag tagit en paus från städning och packning. Men ska väl försöka dra igång snart igen.
Jag får inte plats med allt, mina skor!! Måste ha alla dom skorna med mig också! Annars är väl nästan allt klart nu. städa ordning lite till bara.

Imorgon ska jag upp efter 08, hur ska det gå??
Har ju sovit till 11-12 de senaste veckorna liksom. Kommer vara helt slut imorn.

Fick veta av Moster idag att vi kommer få vara barnvakt åt Neo på tisdag, det ska bli så himla kul :D

Och imorgon kväll hoppas jag det kommer vara bra väder så moster och jag kan sitta ute på hennes altan och ha det mysigt och prata massa!

Jag kommer sakna alla här hemma verkligen!
Men kommer vara borta i 5 veckor, det borde gå fort!
Och jag ska försöka blogga så mycket jag kan där nere!

Ni får ha det så bra alla här hemma och sköt om er!

Jag kommer sakna mina brudar massor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0